Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

V 38

Publicerad 2012-03-08 10:26:37 i Allmänt

Går in i vecka 38 idag. Nu kan det egentligen starta närsom, även om jag
inte tror att det kommer förrän i slutet av mars som det är sagt!
Har varit på Sats nu på morgonen och styrketränat lite, måste erkänna att man känner sig lite osmidig när man ska lägga sig ner, snurra runt, resa sig, vända sig ja det är inte skönt. Nu känner jag mig lite som en valross som måste slänga över magen på sidan för att sedan resa mig upp:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela