Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Våfflor?

Publicerad 2012-03-25 15:43:36 i Allmänt

För oss blev det en annan typ av våfflor idag, nämligen plättar:)
Gabriel fick vara med och steka och han verkligen mulade in flera st.
En skön promenad i solen nu på eftermiddagen gjorde susen i min sega kropp. Nu kan jag dehär med att vara stormagad:) saknar att träna, saknar att kunna vända mig i sängen, saknar att kunna leka fullt ut med Gabriel samt saknar att ha normala kläder på mig!!
Men den som väntar på något gott...hoppas vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela