Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Dålig dag

Publicerad 2012-05-08 20:24:14 i Allmänt

Nej usch, idag har det tyvärr varit en skitdag! Vill inte ge negativ energi men eftersom jag är mänsklig så har såklart jag också riktigt dåliga dagar. :)
Agnes har skrikit och skrikit och Gabriel har verkligen testat min gränser. Jag ensam räcker i dessa situationer inte till!!!! Måste liksom hitta en strategi.

Var på mammagrupp idag för omföderskor och det var befriande att få prata om jobbiga och kämpiga situationer. Skönt att man inte är ensam, det är faktiskt skönt att höra. Kan lätt få för sig att alla andra klarar allt så himla enkelt och att allt är plättlätt

Det jag får göra är att ta lärdom och försöka se vad jag kan göra annorlunda nästa gång.
Nu ska jag lugna ner mig i soffan och se framemot en mkt bättre morgondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela