Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Skansen

Publicerad 2012-05-23 18:10:27 i Allmänt

Idag är det planeringsdag på förskolan. Tänkte att detta är en bra dag att åka till Skansen på. Ingen helgdag, folk jobbar, fint väder och inte så mkt trängsel. Vi hade nästan rätt förutom alla förskole och skolklasser som var där.
Känns isf trevligt att ha varit där i år också. Såg lite Björn lite älg och fina sälar.
Blir väldigt mkt promenerande, absolut inte mig emot är lite ledsen att jag inte hade stegräknaren på mig. Är ganska backigt där och stora ytor att gå på.

Förresten! Vår och sommarhalvåret gör att vi rör på oss mer.Vi är mindre stillasittande. Bra för folkhälsan. Cyklar, bollar, vackra sommarkvällar, bad och simmande ja aktiviteterna är många som hjälper oss på vägen!


Agnes har Haft en fin liten sommaroutfit idag för första gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela