Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Träna?

Publicerad 2012-05-30 19:54:00 i Allmänt

Den 20 juni ska jag på efterkontroll på Södra BB. Fram tills dess nöjer jag mig med promenerande som träning för kropp och knopp. I fredags när jag var och fikade med en kompis ( vi satt ute i en park) såg vi en massa mammor med barnvagnar ägna sig åt träning stationsvis utomhus. Eftersom vi också hade varsin barnvagn med oss kom hon( instruktören) fram och gav oss en broschyr om de hon sysslade med. Lite mamma Boot camp. Ska iallafall kolla upp och se:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela