Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

En vanlig tisdag

Publicerad 2012-11-06 18:53:02 i Allmänt

En väldigt vanlig tisdag har det varit!
Jag fick i lugn och ro bege mig på ett jättebra Shapepass. Bara egen kroppsvikt och hantlar. En riktig genomkörare. Funktionell träning de jag brinner för, stora utfall, balans och mycket bålstabilitet.
En frisk och skön promenad fick vi också påväg hem från dagis. Så där härligt friskt, kyligt med en fin skymmande blå himmel. Hösten när den är som bäst !
 
Gabriel bestämde middag så det blev spagetti och köttfärssås. Tror han har en rejäl tillväxt period nu eller nåt för han äter riktgt mycket mat. Han är påväg att bli en stor kille!
 
 
Trevlig tisdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela