Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Förberedelse

Publicerad 2012-11-14 13:29:26 i Allmänt

 
Håller på att fixa i ordning här hemma. I kväll kl 19:00 ska jag "Klädparty" för ME & I. Träffade en säljare därifrån på "Underbara Barnmässan". Det ska bli skoj och är lite nervöst också. Jag är värdinna och håller med fika och mys samtidigt som vi får titta på fina barn och vuxenkläder. Såklart bjuder jag på hälsobollar och en liten annan grej där jag invigt mitt nyköpta lakritspulver. Ska bli spännande att se vad de andra tycker om de...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela