Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Fredag

Publicerad 2012-11-09 15:16:59 i Allmänt

Nu är den här. Veckans bästa dag. Spelar ingen roll om man alltid är ledig så är det något särskilt med fredagar.
Jag och Agnes har varit på StrongMama träning, handlat lite och förbereder nu inför kvällen. Vi ska nämligen ha barnvakt till barnen. Tomas jobbar och jag ska iväg och äta med mina kollegor. Det är Gabriels gamla dagisfröken som ska barnvakta. Känns jättebra och tryggt. Hon känner Gabriel väl och älskar verklgen barn.
 
Bra start på dagen fick jag och gjorde sen en god smoothie med jordgubbar, banan, naturell yoghurt, kesella och cocosa ( Cocosfett för en mild cocossmak)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela