Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Gröna döden

Publicerad 2012-11-12 19:45:16 i Allmänt

 
När jag var liten hade vi en läsk vi gjorde  kolsyramaskinen som kallades för "gröna döden"
Idag drack jag en läskig fast mycket hälsosamare grön död. Smoothie på färsk bladspenat, banan, ingefära äppeljucie och saften från 1 apelsin.
 
Att jag är intresserad av hälsa och välmående vet ju de flesta och just nu har jag en riktig smoothie period. Gillar att variera. Smoothie kan man äta som dagens alla mål och de är oftast riktga vitaminbomber eftersom man proppar i en del olika frukt&grönt. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela