Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Hjärtat i halsgropen

Publicerad 2012-11-25 15:23:12 i Allmänt

Igår fick vi hjärtat i halsgropen. Gabriel försvann inne på Cleas Ohlson inne i Gallerian. Löningslördag och ett hav av människor. Jag hann verkligen känna ett uns av panik. Jag hann gå 2-3 varv och ropa, efter ett tag kom en kvinna fram till mg och frågade vad han hade på sig. Folk engagerade sig massor. Tomas gick över på BR som ligger alldeles bredvid och letatde där. Personalen på Cleas Ohlson ropade ut i högtalaren.De ringde till vakterna men de sa då att de inte hittatt någon liten kille. Efter en stund kom en dam till mig och sa att de stod en liten kille nere i infodisken bredvid en vakt. Det var HAN!!:)
De hela tog kanske 10-15 minuter. Men paniken han sprida sig och hjärnan gick verkligen igång på allt som kunde ha hänt.
Efteråt va jag ganska darrig och ville bara åka hem. Men vi gick och kollade lite på NKs julskyltning.
 
 
På kvällen hade jag biodejt med Petra. Vi såg "call girl". Väldigt bra. Grym scenografi och skådespeleri. Hade lite Lilja Forever känsla efteråt. Intressant att den har en del verkligshetförankning även om det är osäkert på hur. Men helt klart väldigt sevärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela