Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Lagt en pizza??

Publicerad 2012-11-02 21:12:41 i Allmänt

 
Kanske nte världens mest smickrande bild. Men det är ju fredag och då håller vi oss till fredagsmys traditionen. Gabriel har verkligen anammat detta, för honom ska det vara lite popcorn till fredagsmys. Det tycker jag är ok. Han sitter under filten med en lten popcornskål och är så söt. Fredagsmaten blev som ni ser på bilden Pizza och en god sallad till. 
 
Förutom att ha lagat mat så har jag och Agnes varit och tränat. Underbart! Har fått till träning 3 ggr denna vecka ( vilket var målet)  vilket känns bra och lagom då jag var sjuk innan. Nu känner jag mig sådär härligt träningssugen igen och vill göra ett träningsupplägg, känna skakande och uttömda muskler, känna svetten forsa och njuta av endorfinkicken!!
Nästa helg är det hälsomässan i Älvsjö!! KUL!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela