Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mässan

Publicerad 2012-11-08 17:58:55 i Allmänt

Idag har jag och Tomas haft en heldag på Älvsjömässan. För mig var prio ett att få gå på Hälsomässan. Vi löste kombibiljett för att också kolla in "Mitt kök". Tur var det för jag måste säga att hälsomässan var lite av en besvikelse för mig i år. Nästan ingenting som intresserade mig. Därifrån fick jag med mig en prenumeration på Topphälsa med bra premier. Sen entrade vi Matmässhallen och där blev det kalas. Tomas köpte ganska många dryckesbiljetter då det visade sig vara nästan mer vin än mat. Men roligt och festligt kändes det. Fick med oss mycket goodiebags med olivolja, kex, oliver och ostar. Agnes var med oss hela dagen och trivdes bra med att titta på massor med folk. Testade bla Soda Streams nyheter med små kapslar, drack gott kaffe, smakade lakrits, fin choklad, goda ostar, korvar. Ja det var och kändes som en mycket trevlig mässa. Rekommenderas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela