Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

ME & I

Publicerad 2012-11-20 20:48:01 i Allmänt

Nu har de fina kläderna kommit till mina älskade ungar från ME&I. Hade ju ett sådant klädparty förra onsdagen. De finns så mycket fint och jag hade svårt att bestämma mig mendet blev detta. Till Agnes: tights med tillhörande klänning och de supergulliga haremsbyxorna med ett äpple på rumpan. Har beställt lite större storlek så att hon kan ha det ett tag. Superbra mudd på haremsbyxorna, super att stoppa ner i stövlar.
 
Till Gabbe blev det 2 tröjor. En med bilar och en med brannbilar:) Han fick välja själv faktiskt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela