Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Skön Söndag

Publicerad 2012-11-18 21:23:02 i Allmänt

En skön och bra söndag med en del vettig gjort. Har tränat ett skönt Shapepass, varit på Ica Maxi med familjen och storhandlat lite, gjort goda hälsopannkakor och nu tvättar vi.
I pannkakorna hade jag dinkel och kokosmjöl. Konsistensen blir lite grövre och mycket godare tycker jag. Både Tomas och Gabriel åt också och gillade de. Blir mer matigt och mättande. Till blev det milda visp och vaniljkesella. Gött.
 
 
Numer badar mina små korvar nästan alltid tiillsammans. Agnes avgudar Gabriel och garvar åt nästan allt han gör.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela