Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tisdag

Publicerad 2012-11-20 12:58:51 i Allmänt

Så var det tisdag igen, tiden går så fort att jag blir rädd. Herregud, den bara rusar fram.
Igår kände jag mig så konstig, hade träninsgvärk i hela kroppen samtidigt som jag var väldigt trött då Agnes sovit dåligt och vaknat ca 1 ggr i timmen natten innan. De tillsammans gjorde att jag kände mig lite sjuk nästan och antagligen gick jag och spännde mig eller nåt för på eftermmiddagen/kvällen fick jag såå ont i huvudet ( något jag  väldigt sällan har) Jag försökte ignorera det och dessutom hade vi finfrämande iform av mina luciakompisar Emma och Johanna! Vi åt middag tillsammans och kunde väl prata en del trots en 7 månaders en 3 åring och en 1,5åring:)
Men idag mår jag toppen igen. Det dunkade i huvudet när jag gick och la mig, men fick sova bra.
Jag och Agnes har varit och tränat och sen ätit lunch. Nu väntar skön stund i soffan innan det är dags att hämta storebror.
 
 
Agnes flirtar med grannen på träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela