Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tisdagslyx

Publicerad 2012-11-27 19:38:33 i Allmänt

En väldigt regnig dag. Jag och Agnes började med frukost, följt av träning på Sats. Agnes börjar vara på gränsen till för stor för dessa klasser nu då hon blir mer och mer mobil. Idag ställde hon sig nästan upp mot steppbrädan.
Men som jag sagt förut tycker jag att det är kul att ha med henne då hon oftast är  nöjd och glad. Sen efter dusch,mat och kaffe begav jag mig för en 70 minutersmassage. Köpte den för länge sedan och äntligen var det dags. Var en form av afrikansk blandat med svensk klassisk massage. Hela baksidan/framsidan och som avslutning en skön peeling av ansiktet. Härligt avkopplande minuter.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela