Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Jobb

Publicerad 2012-10-05 12:03:16 i Allmänt

I veckan har jag haft en del funderingar och tagit en del beslut som påverkar mn framtid. Jag har ju fram tills nu haft 2 jobb, på 2 olika Itrimcenter. Något som jag trivts bra med, som har fördelar, men också nackdelar. När jag gick på mammaledighet tänkte jag att detta måste jag göra något åt. Kanske kan något av centren erbjuda mig en tjänst på typ 80% vlken nog skulle vara skönt ett tag i början. Nu hamnade jag  en dröm eller mardrömssituation där BÅDA centren förra veckan( och lite tidgare)  erbjöd mig just 80%. Jag behövde alltså ta ett beslut.Något som varit sktsvårt. Hur jag än skulle välja skulle någon bli besviken. MEN jag var tvungen att tänka på mig själv, vart jag just NU ( eller när jag kommer tillbaka) vill jobba. Så jag har valt. Igår var jag och skrev på en uppsägning och pratade med mina fina kollegor där. De hade förståelse och jag kommer sakna de alla massor.
 
Denna bild tog min fina kollega igår. Jag gillar den på något vis.
 

Kommentarer

Postat av: Carina F

Publicerad 2012-10-07 20:01:44

Vad roligt för dig med jobbet! Skönt när allt faller på plats :) Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela