Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Matfrisk

Publicerad 2012-10-19 19:53:12 i Allmänt

Jag har en matfrisk dotter. Igår var det 6 månkontroll på BVC, mätning+vägning och läkarkontroll. På en månad har Agnes gått upp över 1kg. Väger nu ca 8500g. Allt var bra i övrigt, men läkaren sa till mig att vara tyst. Jag kom dit och kraxade som en kråka ( hade ju väldigt ont  halsen som övergick mer och mer till att jag nästan inte fick fram ett ljud) läkaren sa att det lät som ett virus på stämbanden och det bästa var tystnad!! Inte så lätt med två små barn. Rösten används en del.
Nu har vi en ledig familjehelg framför oss. Hoppas på att det slutar regna, vilket det gjort typ hela veckan!!! så man kan njuta av den fina hösten.
 
Nu har vi poppat popcorn och ska myspysa i soffan. Agnes har redan slocknat men vi övriga är vakna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela