Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Rörd

Publicerad 2012-10-23 10:47:43 i Allmänt

 
 
Jag är helt rörd och betagen av denna underbara serie. Jonas Gardells "Torka aldrig tårar utan handskar"
Det är skönt när man fullständigt slukas av något, glömmer bort tid och rum och vill "hjälpa" de personer i serien.
Jag har drömt om Paul, Benjamin och Rasmus inatt.
Har du inte sett den så, GÖR det..
 
 
Nu sitter jag i soffan och andas ut. Har precis haft den sista muntliga delen i Naturkunskapen jag läst. Betyg satt. Jag nöjd. En skön känsla att stryka något från "Att göra listan"
 
Tyvärr är förkylningen kvar i kroppen och Agnes har också blivit smittad. Fortfarande ingen träning. Ska vila nu och sen ge mig ut på en liten promenad.
 
Trevlig tisdag till er!!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela