Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Snabb lunch

Publicerad 2012-10-15 12:44:10 i Allmänt

Efter ett jobbigt Strong Mamapass (som Agnes sov sig igenom till största delen) Hon somnade i selen påväg dit, sen la jag ner henne på en matta och hon fortsatte att snusa sött en stund. Plutt. Ja ett jobbigt pass var det. Mycket burpis. Armhävning med upphopp( typ världens jobbigaste övning) sen på slutet fokuserade hon på småmuskler mellan skulderbladen vilket jag känner verkligen behövs efter en helg med mycket bärande på barn.
 
När kommer kommer hem efter träning är man oftast väldigt hungrig och vill ha  något typ NU!!
Idag hade vi ingenting hemma tyckte jag först. Men av en liiiitenbit lax som var kvar sen helgen, några ägg och lite ost fick jag ihop en skitgod omelett. Toppade med en avocado. Snabbt, gott och hälsosamt. Perfekt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela