Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Söndagspromenad

Publicerad 2012-10-21 14:21:37 i Allmänt

Min hals gör fortfarande ont och det ligger en förkylning i kroppen. Har precis varit ute på en promenad med Agnes i vagn. ( Tomas och Gabbe var i väg på eget håll) Det kändes att kroppen inte riktigt var fit for fight. Att vara hälsosam innebär att kunna lyssna på kroppen och inte träna när man inte ska. Jag VILL verkligen träna, men det känns inte bra just nu. Hoppas på att kunna göra det på tisdag.
 
Somsagt blev en skön höstpromenad ( det var faktiskt uppehåll i regnandet)
 
 
Efteråt blev det en stor kaffe medan Agnes sov.
Nu ska jag laga renskavsgryta. Höstigt och gott.
 
Skön söndag på er!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela