Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sumera oktober

Publicerad 2012-10-31 20:38:10 i Allmänt

Idag är det sista oktober. En månad som för mig varit ganska händelserik (om man tänker att jag faktiskt är mammaledig) Jag har sagt upp mig från ett jobb. Fått en 80% tjänst på ett annat jobb. Gjort klart naturkunskapen, och skrivit högskoleprovet. Ja lite annat har ju ockå hänt. Underbara barnmässa, 1 årskalas, träningar, promenader och fika med fina vänner! Så oktober har varit en bra månad får jag säga.
 
Imorgon ska Gabriel ha "Hallowenparty" på förskolan. Fröknarna sa att om barnen ville fick de klä ut sig. Gick med Gabbe och kollade i affärer när vi  var påväg hem. Så himla gullig, inga blodiga masker, skelett eller häxhattar här inte, Nej! Kattöron skulle han ha. han ska vara katt imorgon.
 

Kommentarer

Postat av: Johanna b

Publicerad 2012-11-01 11:33:46

Världens sötaste kisse! Jag håller med gabbe, bort med spöken,blod och häxor, in med fina söta katt-, blom- och princess-barn! Kram på er

Postat av: Monica Ö

Publicerad 2012-11-01 20:29:54

Håller med, när det gäller barn så kan man hålla sig till de gulliga maskeradkläderna! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela