Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tjuvkik

Publicerad 2012-10-24 20:12:14 i Allmänt

Ja ni får tjuvkika lite på min tårta inför morgondagen. Inte för att det blir något superparty. Men lite måste man ju fira iaf. ( Ja jag fyller 31 imorgon)  Man fyller ju bara år en gång om året. ( Chokladcheesecake som jag och Gabriel bakat efter dagis)
 
Idag sov jag middag när Agnes sov. Så himla skönt, precis vad jag behövde. Hoppas på att kunna somna i tid ikväll så att jag blir av den den här himla förkylningen. Nu vill jag vara tillbaka på banan igen. Orkar inte vara trött och seg. Frisk nu tack!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela