Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

UnderBARA Barn

Publicerad 2012-10-14 21:33:59 i Allmänt

I flera år har jag velat gå på UnderBARA barn mässan i Älsjö. Men det har aldrig blivit av. Velade in i det sista hur jag skulle göra då Tomas jobbar och jag är ensam med två barn. Samlade mod till mig och hängde på låset när de öppnad 0930, vilket visade sig vara ett bra val. Agnes i sele på magen och Gabriiel i vagnen (bara för att ha lite mer koll) Av namnet förstår ni ju att det mesta har med barn att göra. Nu har jag inget att jämföra med, men jag tyckte att det var riktigt trevligt. Där fanns allt en småbarnsförälder kan önska sig allt från barnkläder, mat, nappflaskor, försäkringar och en del utrymme för de små att aktivera sig också. Tror att jag hade kunnat handla och fått ut liiite mer om jag inte haft barn med mig men det gick väldigt bra och det var mysigt att göra det tillsammans med de. En del gratisgrejer fanns det ju såklart. Bla den fina rosa nappflaskan här nere. Sen barnmat, smoothies, tidningar. Köpte ett fint zebraset tll Agnes.
 
 
Efter mässan var vi bjudna till Tomas bror med familj för lite släktkalas. Alla utom Tomas då:(
Idag har vi bara varit inne och latat oss, var mycket intryck och en sen kväll igår så det kändes lite dagenefter idag.....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela