Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Vänner

Publicerad 2012-10-10 20:11:57 i Allmänt

Tjoho för härliga vänner!! Har varit hemma hos vår vän Malin och hennes son Hugo idag efter dagis. Hugo och Gabbe är lika gamla och de leker väldigt bra. Vi lekte, åt skogshuggarmat, (ugnsfalu), drack kaffe, och hann faktiskt snacka lite också. När man åker väg med barnen och ska träffa någon kompis kan man lätt känna sig anningen disträ. De små liven kräver mycket fokus och ibland känner man hur hjärnan kokar över. Men-så är det, inte mycket att göra åt. Förutom socialt umgänge har jag hunnit städa ganska mycket. Det kan man göra tills man blir tokig, man gör inget annat än att plocka, diska, torka bord, golv, dammsuga och plocka ur diskmaskin. MEN jag har längtat efter lite mer djupare städning, ni vet?! damma ur skåp, rensa lite lådor. Har hunnit en del idag vilket är skönt.

Nu ska jag titta på lite lantlig kärlek i "Bonde söker fru".
Kram och Go natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela