Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Dags igen

Publicerad 2012-09-26 16:15:20 i Allmänt

Idag var det åter dags för Mammaträning.
 
Kul att kika de de andra bebbarna och sno deras saker tycker Agnes.
Riktigt jobbigt var det idag. Cirkelträning 2 varv med 1,15 på varje station.
 
 Efter träningen har jag varit husllg och gjort kålpudding. Hoppas mina kära tycker om det. För mig är det iallafall mumma! Serveras med kokt potatis, lingonsylt och brun sås. Riktg barndomsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela