Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sol

Publicerad 2012-09-13 23:14:02 i

Vi har lata och sköna dagar här nere. Försöker dock röra på mig lite, varje dag har jag varit med på 30 min vattengympa som Fritidsresor anordnar. Skönt att röra på sig.Detta känns så himla sällskapsresan på någevis, men just nu i livet passar det ganska bra:)
Värmen är fantastiskt skön här nere men jag gömmer mig under ett skönt parasoll, vilken nästan är ett måste!!
Problem att ladda upp bilder tyvärr men när vi kommer hem blir det många, det lovar jag!!

Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela