Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

På pendeln

Publicerad 2013-04-18 20:37:17 i

Nu sitter jag på pendeltåget och slappnar av efter en dags jobb. I vanliga fall brukar jag läsa, men nu var det bara skönt att sitta och titta ut. Jag njuter av att kvällen är ljus. Är fylld och stolt över härliga kunder jag har träffat idag!
Imorgon tänkte jag träna på jobbet, men duschen ska renoveras och imorgon kommer vi inte ha möjlighet till dusch. Så jag vet inte, nog att jag säger att allt är möjligt men inte så kul att byta om till jobbkläder när man är svettig och sen träffa kunder hela dagen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela