Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Slagen hjälte

Publicerad 2013-04-09 20:10:59 i

Idag var det dags för Agnes 1års kontroll på BVC innehållande vaccinsprutan.
Hon väger nu 10,9 kg och är 77 cm över marken.

Det märktes att hon fått en spruta idag då hon senare på eftermiddagen varit ovanligt grinig och gnällig. Nu när jag la henne hann hon inte ens börja på vällingen ( vilket hon alltid sveper) innan hon slocknade.
Gabriel slocknade också väldigt fort. Han hade också en jobbig eftermiddag och fick ett utbrott för att Tomas skulle gå och handla ägg!(?) ja det märks hur extremt viktigt det är med sömn för de små, ja för oss vuxna också.

På förmiddagen idag fick jag till ett bra träningspass med bl.a. Utfallsgång med vikter i händerna totalt 80st. Känns skönt i rumpan.
Min träningsutmaning går fortfarande bra. Ibland har det känts svårt att få till träningen och jag har velat tränat mer. Inte fler gånger men lite längre pass och på gymmet. MEN det är lite detta jag ska utmana , att se och känna att det lilla också gör skillnad.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela