Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Träning på jobbet

Publicerad 2013-04-03 17:32:24 i

Tjoho jag har jobbat nu både tisdag och onsdag. Imorse stod klockan på 05:30 igen. Hu det var länge sedan.
Mycket är sig likt på jobbet, idag har jag betat av mycket samtal. Känns jättekul, är lite ringrostig men ju mer jag gör desto snabbare kommer jag in i det igen. Vi har nu mera Activio på jobbet, något som kommit under året jag varit borta. Att träna efter sin puls, lära känna sin kropp. Både jag och min kollega Kajsa tränade idag. Stora pulsklockor syns på väggen och det ger en extra push i träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela