Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Trevlig Valborg!!

Publicerad 2013-04-30 18:08:08 i

Vi har en lugn Valborg här hemma. Bara hemma med lite extra god mat. Känns Inge kul att göra något när det regnar, så vi skippar majbrasan iår.

Alltså jag har klippt mig. Klippt hellugg, sist jag hade det var i årskurs 1. Har också köpt mitt första läppstift sen i årskurs 5. Kanske en ålderskris?;)
Nejdå jag gillar förändringar och det är kul att mixtra med utseendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela