Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Halvt redo..

Publicerad 2013-08-08 17:06:22 i Allmänt

Min "sista" semesterdag. ( imorgon har vi Kick off med jobbet och sen åker vi direkt upp till Bollnäs)
Så min sista dag på hemmaplan har jag ägnat åt att förbereda mat.
Matlagning är en stor del av vardagen som kräver en del planering. Ibland tycker jag att det är kul, ibland absolut inte. Det känns ivarje fall bra att ligga steget före och fylla frysen lite.
Idag har jag gjort en kycklinggryta som jag fryst och gjort 4 portionspåsar av. Bara att koka ris el något att ha med. Samt en Spenat och fetaostpaj. Klapp på axeln:)
Hej Höst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela