Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Hejhej

Publicerad 2013-08-13 10:33:55 i Allmänt

Har varit lite dålig på att uppdatera. Helgen har gått i ett nafs.
Kick off med jobbet på fredagen och upp till Bollnäs på lördagen för att fira världens bästa morfar som fyllde 100år.
Han är fantastisk och en sann förebild på alla plan.
När jag pratar livsstil med mina kunder kan jag ibland nämna honom. Han har i hela sitt liv arbetat med kroppen, ätit riktig hemlagad mat, inte rökt, inte druckit alkohol och har såklart bra gener. Men mycket ligger nog ändå i hans livsstil.

Idag är jag ledig och har varit vid Utegymmet och kört ett pass.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela