Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Mättande pannkakor

Publicerad 2013-08-27 23:03:10 i Allmänt

Min lediga dag idag och vi har varit ute i det sköna vädret. Doppat fötterna i vattnet och fikat på stranden. Sommaren vill inte släppa taget känns det som, underbart härligt.
Efter en skön dag på stranden så kurrar det i alla magar. Pannkakor är en barnfavorit och jag försöker göra de lite matigare och hälsosammare än vanliga. De blir nästan som en efterrätt annars.
Hade havregryn i smeten, bredde på lite mandelsmör och toppade med bär. Mättande kan jag lova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela