Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Raw

Publicerad 2013-08-31 19:46:51 i Allmänt

Jag tycker det är kul och inspirerande att kunna göra och laga en del Rawfood( eller framförallt bakverk)

Idag har vi besök av mormor och morfar, morbror samt min kusin, firar Gabriel lite i förskott. Snart 4 år. En god 3rätters som pappa rört ihop och jag står för efterrätten en rawchocklad cake. Så sjukt god, verkligen i min smak med en djup chokladig smak.


Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-09-03 21:27:35

.. Och i min smak! Kan du inte lägga upp receptet och hur du gjorde den? Mycket bra att stilla sockersug med, tillsammans med en liten fruktsallad som du serverade den idag.
Kram! /Elin

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela