Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sömnbrist

Publicerad 2013-08-22 10:32:19 i Allmänt

Lider av lite sömnbrist idag. Agnes var och stökade runt från 04:30, och jag var uppe i varv efter jobbet och hade svårt att slappna av. Kan vara svårt det där. Som tur är jag ledig i morgon och vet att en dag med lite sömn klarar jag.
Tog ett litet träningspass här hemma på morgonen. Agnes var inte sen att hänga på. Testade nya gummiband med stora handtag som Tomas köpt. Riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela