Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tidig morgon

Publicerad 2013-08-16 06:12:40 i Allmänt

Tillbaka till tidiga mornar. Står och väntar på pendeltåget med en kaffe i handen.
Shit vid ett svagt ögonblick förra helgen sa jag till mina kollegor att jag ville springa midnattsloppet. En kund som inte kan vill ge bort sin plats. Så där står jag nu med ett startbevis i min hand, ett chip till skon och en snorgrön tröja.
Nervös. Eller förväntans full kanske. Jag har inte sprungit en mil på 3 år. Har joggat några gånger nu runt 5 km men inte längre och har ju någon form av hatkärlek till själva springandet/joggandet.
Hoppas på en kul tillställning och att jag tar mig runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela