Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Dan före dan

Publicerad 2013-12-23 16:38:28 i Allmänt

23 december. En dag jag gillar. I all hysteri och allt sista minuten fix finns något mysigt och trevligt.
Sedan vi kom upp har min rygg gjort skitont helt enkelt, idag känns det äntligen lite bättre och jag kan hjälpa till att städa och dona. 
Nu ska Gabriel och Tomas göra i ordning pepparkakshuset medans jag städar och kommer 2 steg fram och ett tillbaka som det kan vara med Agnes i hasorna. 
Hon har hunnit tömma en kökslåda, hälla ut ett paket med tandpetare och en förpackning tops. 



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela