Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Juldag

Publicerad 2013-12-25 20:23:28 i Allmänt

Så nu har det varit julafton.  364 dagar kvar till nästa gång. Juldagen är minst lika fin, traditionen bjuder julbord här hos mina föräldrar. Hela dagen har vi fixat med mat och ätit mat. Jag gjorde ett fräscht inslag på julbordet med grönkål, apelsin och granatäpple. 

Tydligen hade vi alla varit snälla för vi fick så många fina saker allihopa. Det största och härligaste var nog ändå en 2 veckors resa till Vietnam 12-27 nov, tillsammans med mamma, pappa min bror+flickvän. 
Nu återstår bara att fixa semester då..😁
Hoppas ni alla haft en fin jul. 


Juldagens matfestligheter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela