Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

På rätt väg

Publicerad 2013-12-05 11:40:42 i Allmänt

Det snöar i Stockholm idag. Just nu mest blött, men hoppas det stannar och lyser upp vardagen lite. 

Nu är jag påväg till jobbet. En skön jobbdag väntar med möten och samtal. Tycker om torsdagar, snart fredag då dessutom. 
Igår hade jag ingen toppendag. Mådde illa och kände mig konstig. Sista timmen var min friskvårdstimme men jag valde att åka hem ist och vila mig. 
Somnade sedan i soffan kl 21. Så ordentlig sömn gjorde susen denna gång. Imorse var det dagislämning och träning. Vilket kändes bra. 
I trappan på träningscentret hänger denna...

Något att ta åt sig av. Jag är på rätt väg, påväg mot bättre ork, starkare kropp och massor med må bra hormoner. 
Trevlig torsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela