Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Sista rycket

Publicerad 2013-12-17 14:51:12 i Allmänt

2 dagar kvar innan lite julledigt. Gabriel kryssar i rutor nu för att se hur många dagar det är kvar innan vi åker upp till mormor och morfar. 

Idag hade jag en tid på Naprapathögskolans klinik. Har under hösten känt av ländryggen på vänster sida, och nu på slutet har det börjat hugga till mer och jag känner mig "störd" i vardagslivet. 
Hon undersökte mig och kollade av, jag är tydligen lite irriterad i diskarna samt att hon ( precis som jag) trodde att det hade blivit en ond spiral av oergonomiska lyft. Hon tryckte och behandlade lite så just nu är det ömt och gör ännu ondare. Har en återbesökstid i januari. 
Jag har varit där en gång förut och det är väldigt bra och prisvärt. 200 kr för 45 minuter. Studenterna är väldigt noggranna och duktiga. 

Sen blev det lite träning och en långpromenad genom stan. 
Nu har jag sista timmen innan barnen är hemma bara suttit i soffan och läst!! 
Tillsammans med boken har jag avnjutit kaffe och en proteinpepparkaksbar dagen till ära. 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela