Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Tisdag (igen!)

Publicerad 2013-12-03 10:51:39 i Allmänt

Tisdag. Igen. December är här och vi försöker pynta upp vår lägenhet lite. Tyvärr är det svårt just nu då vi håller på med fönsterbyte i föreningen och har olika människor som kommer och går i lägenheten för målning, slipning etc. Fönstren är lite av fokus för lyktor och pyssel tycker jag, och just nu kan så gott som ingenting vara där. Men till lucia är det klart iaf. Då får vi pynta extra mycket:) 

Nu har jag precis varit och förlängt mitt träningskort på Nordic Wellnes. Valde att förlänga för att det kändes ok ett tag till och ffa är det billigt. Passade då på att träna där i deras anläggning på Odenplan. Stor och fin. Finns allt man behöver. De har ett stort utrymme för "egen" träning med gummiband, kettelbells, bollar och mattor. Där gillar jag att vara. T o m plats att köra utfallsgång fram och tillbaka. Lovely. 
Idag blev det dessutom en del träning på bollen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela