Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

2013

Publicerad 2013-01-01 20:43:01 i Allmänt

 
Nu är vi tillbaka i Storstan efter 12 dagar i Bollnäs. Vi var sega hela familjen efter att ha varit vakna läänge igår, då vi skålade i det nya året allihop. Pappa bjöd hela släkten på trerätters. Gabriel somnade kl 02!!! Lille vän, han var så uppe i varv av alla händelser.
 
En sumering av dagarna i Bollnäs är väl, mat, godis, spelkvällar, popcorn, TV, kaffe och sena kvällar.
Som ni ser mycket av det goda!! Det är så gott, men nu är jag faktiskt trött på julgodis och julmat och längtar efter rutiner och hälsosam mat igen. En del motion har det väl blivit, promenader, sparktur och pulka/snowracerdragning. Vardagsmotion, så nu kan jag lova att jag är sugen på att träna ordentligt, ta i och bli svettig.
 
Ni vet väl att det vktiga är vad man äter mellan nyår och jul. Inte mellan jul och nyår:)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela