Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Bak

Publicerad 2013-01-06 21:19:18 i Allmänt

Lite mer julklappar då. Fick så fina bakböcker också som inspirerar mig. Kan inte säga att jag i vanliga fall bakar så himla mycket, men har man fina böcker med bra recept är det alltid roligare. Dessutom har vi beslutat att sätta upp en list i köket där vi ska ställa mat och bakböcker för att få mer inspiration.
I dessa två finns vad det ser ut som ljuvliga recept på chockladkakor, tryfflar och pajer. Nu längar jag nästan att bjuda hem någon för att få baka lite.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela