Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Bra julklapp

Publicerad 2013-01-04 20:56:26 i Allmänt

Min karl han kan han. Fick denna superbra Mix & GO av honom i julklapp. Invigdes i dag. Alltså man mixar sin smoothie och sen skruvar på locket. klart att dricka och lätt att ta med. Nu kan jag göra i ordning och ta med mig till frukost eller mellis. Just nu behöver jag inte på mornarna men när jag börjar jobba blir den toppen. Vill man spara tid kan man faktiskt ha sina bär och frukter ( el vad man nu vill ha) i platsbehållaren i kylen på natten och sen bara mixa på morgonen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela