Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Häng

Publicerad 2013-01-17 12:43:09 i Allmänt

Jag och Agnes hänger vidare. Måste säga att hon oftast är en väldigt härlig unge, glad och lättsam. Igår var vi och hälsade på min kompis Sara och hennes tvillingpojkar. Agnes pep och blev glad av att se de två små filurerna som störtade omkring.
Min mammaledighet är inne på sin sista termin och det är för mig lite ångest över att tiden går så himla fort och jag kämpar för att leva i nuet varje sekund.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela