Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Helgstart

Publicerad 2013-01-19 20:04:20 i Allmänt

Igår kände jag mig huslig. Hade bjudit över en kompis på eftermiddagsfika, så jag bakade äppelpaj. Trevligt kändes det med äppelpajsdoft som spred sig i lägenheten. Å gott var det.
Sen var vi till våra familjevänner Malin, Micke och Hugo. Där blev det prat, skratt och god mat. En väldigt trevlig fredag.
 
 
Imorse var jag på Body Combat. Det var så länge sedan. Lite kul ibland som variation och bra konditonsträning, men i ärlighetens namn känner jag mig liite töntig när jag står där framför spegeln och slår i luften. Man kan inte gilla allt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela