Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Måndag

Publicerad 2013-01-21 16:20:18 i Allmänt

Så var det måndag igen! Bra start på veckan med egen träning och en kort promenad fram och tillbaka till gymmet. Måndagar är ju trots allt början på veckan och en skön dag att liksom "Börja på ny kula" Eller med nya vanor.
Har du väl bestämt dig kan du börja med din förändring vilken dag som helst. Kroppen förstår inte skillnad mellan onsdag och måndag. Kroppen blir en dag äldre och mer erfaren för varje dag. 
I vilket fall var det för mig skönt både för kropp och knopp att träna efter en lördag och söndag som denna gång blev ganska inaktiva. Igår var vi dessutom hos Tomas mormor och fikade småkakor:)
 
 
Nu ser jag framemot att kolla på Gulbaggegalan ikväll. Och dessutomkommer mamma och pappa hit morgon då jag och Tomas ska få egentid och gå på Johan Glans på Cirkus. Det ska bli skoj!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela