Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Planering

Publicerad 2013-01-15 13:32:21 i Allmänt

Jag försöker varva min mammaledighet med att vara praktisk ( läs, göra "vettiga" saker typ, diska, städa, röja, planera och förbereda ) med att vara ute och bara vara, göra något, träffa någon som både jag och Agnes tycker om.
 
Idag har jag förberett mycket inför kvällen middag. För att kunna umgås lite mer med Gabriel. Alla grönsaker är skurna så nu ska vi bara steka..
 
 
Shit vad det snöar idag! Tror jag tar Agnes på magen när det blir hämtning, inget kul barnvagnsväder!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela