Hälsokatten

Följ med och inspireras av hälsa, träning, mammaliv och annat smått och gott i livet!!

Till sjuklingen

Publicerad 2013-01-30 14:02:10 i Allmänt

Gabrel var hemma med feber måndag, tisdag, hade även kraftig hosta. Jag kände mig lite klen i går morse men ändå såpass frisk att jag ville iväg och träna. Ett grymt Shape med en grym instruktör. Hon är barnmorska och pratar och hjälper de som är gravida.
Väl på passet kändes det  riktigt skönt, men sen slog det till. Låg med värk i kroppen och kände mig allmänt klen. Som tur är så är Tomas ledig. Så nu sitter jag isoffan i förd pyjamas ( fortfarande) och tar en dag och gör ingentng. Känns bra. Hoppas att det är snabbt övergående. Jag behöver vila och sömn för att friskna till.
 
Fick en fin lunch gåva.MUMS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katarina

Småbarnsmamma. Utbildad hälsoutvecklare som brinner för välmående och hälsa. Skriver om mitt liv och att hitta balansen i vårt ganska stressiga liv. Men med glädje och entusiasm kommer man längre!!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela